Stel je eens voor, je hebt een bedrijf en daar werk je hard voor:

Ik was bij Samsung om mijn concept Smart&Sexy te presenteren. Daar wilde ze niks mee. Nu gebruikt Samsung Smart&Sexy bij hun campagne.

Toeval of niet? Wij kregen zoveel vragen van mensen uit ons netwerk, via Twitter, mail, Facebook en telefoon. Met foto’s erbij van de campagne van Samsung…. met Smart&Sexy erop!

‘Wat is dit Lisa? Eerst Apple en nu jullie?’ vroegen mensen.

Wij hebben contact gehad met dezelfde contactpersoon bij Samsung die wij hebben gesproken om toen ons concept te presenteren en die ook deze campagnes daarna heeft ‘bedacht’…Dat het maar twee woorden zijn.
Maar waarom voelt het dan niet goed? Waarom zoveel vragen uit ons netwerk? Met deze actie willen we jullie vragen dit te retweeten, te posten op Facebook of op te nemen op je blog. Zodat wij een geluid kunnen afgeven. Namelijk dat een ‘kleine’ organisatie als wij (met een bereik en impact bij meer dan 100.000 mensen per maand zijn we trouwens niet zo klein) wel een case heeft, of niet?

Hier onder kan je het ook liken op Facebook en op Twitter delen! (klik op de buttons!)

Voorbeeld van een tweet:

Wat doet Samsung met #smartensexy? pls RT en win een kopieerapparaat

Wij verloten onder alle hulp een geweldige prijs die helemaal past bij deze actie:
Een kopieermachine twv 600 euro!! (incl extra toners en service) Wordt gratis door ons persoonlijk bij de winnaar bezorgd.

Wil je ons liken op Facebook? Dat kan hier

(Met dank aan Haarmansgroep, de sponsor van deze prijs)

Het gaat om deze campagne met Carice van Houten